بهترین کتاب‌های تقویت مهارت Speaking

یادگیری زبان انگلیسی یک چالش جذاب و هیجان‌انگیز برای ذهن است که با یادگیری آن، می‌توان موفقیت‌های زیادی کسب کرد و مهارت Speaking که به معنای صحبت کردن و توانایی برقراری ارتباط با دیگران است، از مهم‌ترین مهارت‌های زبان انگلیسی به شمار می‌رود.
همچنین بزرگترین هدف و دغدغه اصلی هر زبان آموزی توانایی برقراری ارتباط و مکالمه به آن زبان است. یادگیری زبان انگلیسی بدون آن که بتوانیم از آن در صحبت‌های روزمره استفاده کنیم، مزیت چندانی ندارد. از سوی دیگر شناخت مکالمه باعث می‌شود زبان‌آموزان انگیزه بیشتری برای ادامه مسیر آموزشی خود داشته باشند و با اشتیاق ادامه دهند. تقویت این مهارت به شما کمک می‌کند تا در اجتماعات مختلف موفق‌تر عمل کنید و بتوانید افکار و دانشی را که دارید به خوبی منتقل و بیان کنید.
در این بخش قصد داریم چند کتاب مفید برای تقویت اسپیکینگ را معرفی کنیم. با استفاده از این کتاب‌ها شما حتی برای آزمون‌های اسپیکینگ آمادگی بیشتری به دست می‌آورید و مهارت گفتاری شما بهبود می‌یابد.

بهترین مجموعه‌های مناسب برای تقویت مهارت Speaking:

1 – مجموعه کتاب‌های Speak Out

مجموعه کتاب‌های Speak out، که جایزه جهانی آموزش مهارت مکالمه را کسب کردند، درحال‌حاضر انتخاب اول برای تدریس و آموزش مهارت مکالمه در سراسر جهان محسوب می‌شوند. تمرکز این مجموعه کتاب بر آموزش موضوعات رایج در زندگی روزمره و واقعی است. مجموعه کتاب‌های Speak Out یک دورۀ آموزشی فوق‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند مهارت مکالمه خود را با استفاده از مطالب واقعی تقویت کنند.
آموزش در این کتاب‌ها بر اساس لهجه بریتیش است. هرکتاب 10 الی 12 درس دارد که هر درس به یک موضوع عامیانه و روزمره مثل خرید کردن، آشپزی کردن یا مسائلی از این قبیل است. ابتدای هر درس یه مکالمه وجود دارد که زبان‌آموز آن را می‌شنود و به سوالات مربوطه پاسخ می‌دهد.
Speakout مختص مکالمه است اما به این معنی نیست که گرامر ندارد بلکه گرامر در قالب مکالمه به زبان‌آموزان آموزش داده می‌شود.

2 – مجموعه کتاب‌های Speak Now

یکی از بهترین مراجع مجموعه کتاب های Speak Now است. این کتاب ها براساس موضوعات مهم و کاربردی به آموزش مکالمه زبان انگلیسی در تمامی سطوح زبان پرداخته است. مجموعه کتاب های مکالمه زبان انگلیسی Speak Now شامل ۴ جلد کتاب می باشد که از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل خواهد شد و شما با استفاده از این سری کتاب ها می توانید مکالمه خود را به خوبی بهبود بخشیده و به سطح مناسبی از مکالمه در زبان انگلیسی دست یابید.
تمرین‌هایی که داخل کتاب اصلی هست، تمرین‌های کتاب کار و مجموعه فعالیت‌هایی که با ویدئوهای آموزشی ترکیب شده، همگی برای بهبود مهارت speaking زبان‌آموزان است. در تمام کتاب‌های این مجموعه به طور غیر مستقیم و از طریق مکالمه به آموزش نکات گرامری و لغوی پرداخته شده تا زبان‌آموزان به درک بهتری از مکالمات دست پیدا کنند.
تمامی تمرین‌های مربوط به درس‌ها، یک بخش اسپیکینگ دارند که کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزمره را آموزش می‌دهند.
هرکتاب 32 درس دارد که موضوعات مختلفی را شامل می‌شوند و هر درس در دو صفحه خلاصه شده‌است.

3 – کتاب Speaking Cheryl Pelteret

کتاب English for Life Speaking در دو سطح ارائه شده است که با هدف تقویت مهارت صحبت کردن Speaking انگلیسی تدوین شده است . برای دریافت و فهم مکالمات و پیام انگلیسی زبانان بومی , شما باید عبارات کلیدی و ابزار مکالمه که انگلیسی زبانان از آن استفاده میکنند را بدانید .
Collins Speaking به شما کمک میکند که با انتخاب کلمات درست , تلفظ و ادای صحیح آنها به یک متکلم (سخنگوی) با اعتماد به نفس و با گفتاری سلیس تبدیل شوید . یاد میگیرید که چگونه یک مکالمه را شروع کنید و چگونه آنرا ادامه دهید و در موقعیت های دشوار با آن کنار بیایید و خود را نبازید.

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز ۰/۲۰