کتاب های گروه Family and Friends

کتاب های Family and Friends :

مجموعه Family and Friends یک دوره آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان است که در ۱۲سطح تدریس می شود. اولین سطح Starter می باشد. هرکدام ازکتب ۱،۲،۳ شامل ۱۵ درس بوده که مجموعا در هفت ترم آموزش داده میشود و سطح ۵ و ۴ شامل ۱۲ درس میباشد که در سه ترم تدریس میشود.

زبان آموزان پس از اتمام یادگیری کلیه کتب این مجموعه ملزم به شرکت در آزمون شفائی (Comprehensive Exam) می باشند که در صورت کسب نمره قبولی میتوانند به دوره های بعد راه پیدا کنند.

هر یک از سطوح این مجموعه دارای یک کتاب دانش آموز (Student Book)، یک کتاب تمرین (Workbook)، کتاب گرامر و فایل های صوتی می باشد که زبان انگلیسی را طبق اصول و سرفصل بندی منظم به کودک آموزش خواهد داد.

تمرکز اصلی مجموعه Family and Friends روی دو مهارت گفتاری و نوشتاری است. یکی از ویژگی های خوب این کتب این است که به آموزش تلفظ و لهجه اهمیت بسیاری می دهد.

اگر زبان آموزان قصد دارند که از کودکی شروع به یادگیری زبان انگلیسی خود کنند، پس بهتر است که از همان ابتدا تلفظ صحیح و لهجه ی خاص آن زبان را بیاموزند. در کنار محتوای بسیار خوب، این مجموعه سعی کرده است تا آموزش در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود تا زبان آموز را به یادگیری علاقمند سازد.

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز ۰/۲۰