بهترین کتاب‌های تقویت مهارت Listening

خیلی از زبان‌آموزان که سطح‌ زبانشان در زبان انگلیسی در حد متوسط رو به پیشرفته‌ است اما تا حرف از مهارت لیسنینگ میشود، احساس ضعف می‌کنند. تقویت این مهارت، نسبت به مهارت‌های دیگر، به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد و امکان پذیر نیست که به راحتی در این مهارت استاد شد. به همین دلیل ما از بین تمام کتاب‌هایی که برای تقویت لیسنینگ چاپ شده‌اند، بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم تا طی کردن این مسیر برای شما راحت‌تر باشد.

مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening

این کتاب در سه سطح مختلف مقدماتی ، متوسط و ییشرفته است و شامل ۲۴ درس با موضوعات کاربردی و روزمره می باشد. هر درس به موضوع ویژه ای اختصاص دارد. این کتاب علاوه بر ارتقاء مهارت شنیداری به بهبود دایره لغات و تلفظ صحیح کلمات به زبان آموزان کمک خواهند کرد. موضوعات کتاب بسیار کاربردی هستند و تمرکز کتاب بر لهجه امریکن است. شما می‌توانید خودتان در منزل و بدون نیاز هیچ معلمی با خواندن درس‌های این کتاب، از آموزش‌ها بهره‌مند بشوید و سطح‌تان را از مبتدی به پیشرفته برسانید. پس اگر فقط می‌خواهید روی مهارت لیسنینگ تمرکز کنید، این مجموعه بهترین گزینه برای شماست.

مجموعه کتاب‌های کتاب Q Skills for Success Listening and Speaking

ویرایش دوم سری کتاب های Q Skills for Success : Listening and Speaking از مجموعه کتاب هایی است که برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری لهجه امریکایی مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه از سوی انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده که شامل چهار سطح می باشد. هر یک از سطوح این مجموعه شامل 10 درس می باشد که هر یک از دروس به یکی از مباحث اصلی آموزش زبان پرداخته است. سطوح بالاتر این مجموعه می تواند برای کسب مهارت های بیشتر برای آزمون های تافل و آیلنس نیز مورد استفاده قرار گیرند. هر یک از دروس دارای بخش های مشخصی برای تقویت مهارت Listening و Speaking هستند و در پایان کتاب متن تمامی Listening های کتاب و همچنین پاسخ های کتاب نیز برای یادگیری به صورت خودآموز ارائه گردیده است.

مجموعه کتاب‌های Listening Advantage

مجموعه تقویت شنیداری listening advantage یکی از به روز ترین متدهای چهار سطحی برای تقویت مهارت شنیداری از طریق متون و فعالیت ها و موضوع هایی است که برای زبان آموزان کاربردی و جذاب است. این دوره به کسانی که علاقه مند به خواندن مطالب جالب و پر از اطلاعات روز هستند توصیه میشود.

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز ۰/۲۰