بهترین کتاب‌های تقویت مهارت گرامر

گرامر یکی از سخت ترین بخش های یادگیری زبان انگلیسی، گرامر است. حتی امکان دارد شما به کلاس زبان بروید ولی بازهم به منابعی جهت یادگیری بهتر گرامر زبان انگلیسی نیاز داشته باشید. ممکن است منابع زیادی که در اینترنت وجود دارد باعث سردرگمی شما شده باشد، بنابر این در این مقاله سعی کردیم بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی را که نثر روانی نیز برای یادگیری بهتر شما داشته باشند نام ببریم. اگر قدم در مسیر یادگیری زبان انگلیسی گذاشته‌اید، باید بدانید که یاد گرفتن گرامر ، چالش‌های زیادی را پیش روی‌تان می‌گذارد. بسیار مهم است که از پس این چالش‌ها بربیایید؛ چون بدون یاد گرفتن گرامر، امکان ندارد در این مسیر پیشرفت کنید.

مجموعه کتاب‌های Grammar in use

به جرات میتوان گفت یکی از کامل ترین و بی نظیر ترین مجموعه کتاب های گرامری در دنیای زیان انگلیسی، همین مجموعه کتاب Grammar in use است که در سه جلد Basic، Intermediate و Advance قابل دسترس برای همه فراگیران عزیز هستند و تقریبا از سطح A1 تا C1 را به راحتی تحت پوشش قرار می دهند. به این صورت که هر فصل آن شامل آموزش کامل یکی از مباحث گرامر همراه با مثال های مختلف است و پس از آن تمرین هایی نیز برای یادگیری بهتر شما وجود دارد. در پایان این کتاب گرامر زبان یک سری نکات اضافه برای درک بهتر زبان انگلیسی و همچنین جواب تمرین های هر درس آورده شده است.

مجموعه کتاب‌های oxford practice grammar

این مجموعه، دارای ۳ سطح کامل آموزشی (Basic – Intermediate – Advanced) می باشد که تمامی نکات و مطالب مربوط به گرامر زبان انگلیسی را دارا می باشد. مجموعه فوق یکی از مجموعه های بسیار کامل و مفید برای گذراندن آزمون های TOEFL – IELTS – PET نیز می باشد و بسیار سریع شما را برای آزمون های مختلف آماده می کند، زیرا دارای نکات کلیدی و جزئی گرامر زبان انگلیسی می باشد. بعد از پایان هر سطح این مجموعه، آزمونی وجود دارد که میزان یادگیری شما در هر سطحی بررسی و ارزیابی می کند. اگر آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید، به راحتی می توانید در سطح بعدی آماده باشید و آن را شروع کنید.

کتاب‌های گرامر پایه زبان انگلیسی برای beginners

در قسمت قبل بهترین کتاب های آموزش جامع گرامر زبان انگلیسی را معرفی کردیم. ولی اگر به تازگی فراگیری زبان را شروع کرده اید، ممکن است سطح کتاب های فوق برای شما مناسب نباشد؛ بنابراین برای شروع بهتر است با کتاب های ساده تر شروع کنید. در ادامه لیست کتاب های مفید زبان انگلیسی با سطح ابتدایی را برایتان قرار داده ایم:

English for everyone course book: Level 1
Cutting edge: Elementary
Practice makes perfect: Basic English
English made easy: volume one
Global beginner coursebook

امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز ۰/۲۰